Cumhurbaşkanı Erdoğan: "İdlib'teki gelişmeler ne yazık ki sıkıntı verici"
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, cuma namazının ardından basına yaptığı açıklamalarda İdlib'te yaşanan gelişmelerden bahsederek, "İdlib'teki gelişmeler ne yazık ki sıkıntı verici" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?