Yalnız yaşayan adamın "tek arkadaşımdı" dediği televizyonunu çaldılar
Son Dakika Logo
14.03.2021 03:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yalnız yaşayan adamın "tek arkadaşımdı" dediği televizyonunu çaldılar

Sivas'ta yalnız yaşayan bir adam eve geldiğinde televizyonun yerinde olmadığını fark etti. Ekiplere haber veren adam, "Eşim 2 yıl önce vefat etti, oğlum hapiste. Tek yaşıyorum, televizyondan başka vakit geçirdiğim bir şey yok. O benim tek arkadaşımdı" diyerek üzüntüsünü dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement