İşçiler Bolu Belediyesi Önüne Siyah Çelenk Bıraktı - Bolu
Bolu Belediyesinden işten çıkarıldıkları gerekçesiyle eylem yapan işçiler, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde belediyenin önüne "Söz namustur" yazılı siyah çelenk bıraktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?