Başbakan Yıldırım: Tepkisiz Kalmayacağız Ancak İlişkileri Sürdüreceğiz
Son Dakika Logo
03.06.2016 08:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yıldırım: Tepkisiz Kalmayacağız Ancak İlişkileri Sürdüreceğiz

Başbakan Binali Yıldırım, "Almanya'ya karşı hangi adımlar atılacak" sorusuna "Buna tepkisiz kalacak değiliz. Ancak ilişkilerimizin tamamen kötüleşmesini de kimse beklememeli" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (16)

  • 1915...KERE 1915...KERE :
    TÜM GURBETÇİLER PARALARINI ALMAN BANKALARINDAN ÇEKMELİ...YA HERRO YA MERRO 5 4 Yanıtla
  • Sessiz Adam Sessiz Adam:
    Hemen de geri vitese taktın ya..! ne diyim ben sana 7 1 Yanıtla
  • Lice Lice:
    Almanya da bir sürü türk var madem tepki koyacaksınız hepsini türkiye ye getirin hadi bakalım 6 1 Yanıtla
  • . .:
    yapılacak iş sanayini teknolojini en üst seviyelere getirip bunlara muhtaç olmamak! Ey inananlar! Yahudi ve hıristiyanları dost edinmeyin. Onlar birbirlerinin dostlarıdırlar. Sizden kim onları dost edinirse, kuşkusuz o da onlardandır. Şüphesiz Allah, zalimler topluluğunu doğruya iletmez. tam bağımsız Türkiye!.. 4 3 Yanıtla
  • Hehe Hehe:
    Salin suriyelileri de biraz onlar cirmalasin 4 3 Yanıtla
  • akp akp:
    ağzı olan konuşuyo işte az bi durun da hepiniz türkiyeyi kötülemeye ne kadar meraklısınız bi ermeni meselesinde yönetimdekilerin arabasına maaşına laf atıyonuz.devletin herşeyinden yararlanırken iyi de şimdi mi kötü??? 1 5 Yanıtla
  • AKPLİ TACİ AKPLİ TACİ :
    BULA BULA BUADAMIMI BULDUNUZ BU KONUŞMA KAB YOK 5 1 Yanıtla
  • AKP Lİ AKP Lİ:
    SENİ NERDE BULDULAR MESUT YILMAZ GİBİ GEVELİP DURUYON SENİNLE BU İŞ YÜRÜMEZ 5 1 Yanıtla
  • kemal kemal:
    akpnin hicmi diplomasisi yok o yasayi cikartmamasi icin hicmi ugrasmamis e tabii adamlar uyanik pyd teror orgutu der amerikaya incirligi diyarbarkir ustlerini acar nede olsa degerli secmenleri var 4 2 Yanıtla
  • Muro Başkan Muro Başkan:
    Almanya ya da düşman olduk:)) Cihad yakındır ve vazgeçilmezdir. 0 5 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement