Başbakan Yıldırım: Tepkisiz Kalmayacağız Ancak İlişkileri Sürdüreceğiz
Başbakan Binali Yıldırım, "Almanya'ya karşı hangi adımlar atılacak" sorusuna "Buna tepkisiz kalacak değiliz. Ancak ilişkilerimizin tamamen kötüleşmesini de kimse beklememeli" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (16)