Antalya 'silahım olsaydı, ablamı vahşice öldürmek zorunda kalmazdım' -arşiv
Son Dakika Logo
13.01.2020 04:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya 'silahım olsaydı, ablamı vahşice öldürmek zorunda kalmazdım' -arşiv

'Silahım olsaydı, ablamı vahşice öldürmek zorunda kalmazdım'ANTALYA'da, kavga ettiği hamile ablası Kader Kübra Çiko'yu (20) ekmek bıçağıyla öldürdükten sonra bileklerini maket bıçağıyla kesen, ölmeyince de kendini iple tavana asarak intihar teşebbüsünde bulunan Asilhan Çiko (19)... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement