Kızılay Genel Başkanı Kınık: "Her Yıl 500 Bin Ton Ekmek Çöpe Atılıyor"
Kızılay Genel Başkanı Kınık: "Her yıl 500 bin ton ekmek çöpe atılıyor" Kerem Kınık: -"500 bin ton ekmekle 80 tane devlet hastanesi yapabiliriz" -"Her yıl 250 milyar TL'lik gıdayı bu topraklarda çöpe atıyoruz" -"4 bine yakın hastayla bağışçının kök hücreleri eşleşti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?