Manisa Valisi Deniz: "Allah'a şükür can kaybımız ve ciddi bir yaralımız yok"
Manisa Valisi Ahmet Deniz, merkez üssü Akhisar olarak kaydedilen 5,4 büyüklüğündeki depreme ilişkin, "Allah'a şükür can kaybımız ve ciddi bir yaralımız yok. İlk etapta duyduğumuzda hepimiz endişeliydik. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?