Japonya İmparatoru Naruhito, yeni yılda sağlık çalışanlarına teşekkür etti
Japonya İmparatoru Naruhito, yayınladığı yeni yıl mesajında korona virüs (Covid-19) ile mücadelede ön saflarda yer alan sağlık çalışanlarına teşekkür ederek, "Birçok hastanın hayatını kurtarmak için gece gündüz tıbbi faaliyetlere kendilerini adamalarına derin saygı duyuyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?