Samsun 14 Yılda 190 Bin Sülün Üretilip Doğaya Bırakıldı
14 yılda 190 bin sülün üretilip doğaya bırakıldıORMAN ve Su İşleri 11'inci Bölge Müdürü Mehmet Sıddık Kılınçer, Samsun'da 1969 yılında kurulan Gelemen Sülün Üretme İstasyonu'nda son 14 yılda 190 bin 25 sülün üretilip Türkiye'nin çeşitli kentlerinde doğaya bırakıldığını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?