Bakan Çavuşoğlu: "Amerika ile güvenli bölge konusunda anlaşsaydık, bölgede birlikte yer alacaktık....
Son Dakika Logo
01.11.2019 07:59
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Çavuşoğlu: "Amerika ile güvenli bölge konusunda anlaşsaydık, bölgede birlikte yer alacaktık....

Bakan Çavuşoğlu: "Amerika ile güvenli bölge konusunda anlaşsaydık, bölgede birlikte yer alacaktık. Harekattan sonra mutabakata vardığımız için Amerika, harekatımızın meşruiyetini kabul etti ve bölgede Türk askerinin kalacağını kabul etmiş oldu" -"5 gün sonra dünyanın ikinci süper gücü Rusya ile... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement