Mustafa Cengiz: Galatasaray'ın UEFA'dan Ceza Alacağına İhtimal Vermiyorum
Son Dakika Logo
14.03.2018 02:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Mustafa Cengiz: Galatasaray'ın UEFA'dan Ceza Alacağına İhtimal Vermiyorum

Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, UEFA ile 3 saatlik toplantı yaptıklarını ve kulübün ceza alacağına ihtimal vermediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • KAAN KAAN:
    men verdi yakında acıklayacaklar.2 yıl men 4 4 Yanıtla
    erdal erdal :
    içerden haber mi aldın yavaş salla 1 1
  • ALAYINA CIMBOM ALAYINA CIMBOM:
    Kuşlar gidin kendi haberlerinize yorum yapin hadi yallah... 3 1 Yanıtla
  • zgr zgr:
    Atma ziyaaaa )))) 2 1 Yanıtla
  • erdal erdal :
    avrupadan men olursa takım dağılır 1 1 Yanıtla
  • razi razi:
    Hep aynı cümleler. İnş dediği çıkar 0 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement