Okula kavuşmayı deney yaparak kutladılar
Kastamonu'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uzun süredir okula gidemeyen 8. sınıf öğrencileri, okullarında yüz yüze eğitimin başlamasını deney yaparak kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?