Mustafa Cengiz: "İnşallah Nagatomo Transferi Biter"
- Mustafa Cengiz: "İnşallah Nagatomo transferi biter"MUĞLA - Bodrum'da taraftarlara buluşan Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, Yuto Nagatomo'nun transferiyle ilgili olarak, "İnşallah Nagatomo transferi biter diyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?