Bakan Özhaseki'den Korkutan Deprem Açıklaması: Güvenle Oturabilecek Durumda Değiliz, Tedirginim
Depremle ilgili konuşan Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, "Güvenle oturabilecek durumda değiliz. Hükümetin bir bakanı olarak tedirginlik yaşıyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?