Bilecik'in Atılım Yaparak Kalkınmasını Sağlayacağız"
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Jülide Sarıeroğlu, "Önümüzdeki dönemde daha büyük yatırımlarla tarihimizin beşiği konumda olan Bilecik'in atılım yaparak kalkınmasını sağlayacağız." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?