İngiliz Basını, Kapüşonla Gezen Mesut Özil'i Çeteye Benzetti
İngiliz basını, Mesut Özil'in kapüşonlu kıyafetiyle Londra sokaklarında gezmesini "Alman çetesi gibi geziyor." ifadesiyle duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (9)
asalet:
bunlar cimridir.. üstlerine düzgün güzel şeyler almazlar..15 yaşındaki çocuklar gibi çıkmış sokağa doğruya doğru..sadece türk diye savunacak değilim bu tarzı28Yanıtla
Herkes özgür:
İnsanlar istediği gibi giyinir,kendi vatandaşlarına baksınlar önce 90Yanıtla
mossi:
yerinde olmayı istediğiniz insanları eleştirmeniz gayet doğal...buna kıskanlık deniyor.80Yanıtla
era:
doğru böyle bir giyim tarzımı olur ünlü birinin..23Yanıtla
Haklısın:
Çıplak gezmeli bence ünlü sonuçta .13
ammo:
Adam gibi kendi kültürüne yakışır giyinseydi.05Yanıtla
hak kik kat :
metrolarda kulotnan gezenler ne cetesi olabilir inglitere seytan seni30Yanıtla
ammo:
sıfata bak03Yanıtla
DiYorum:
Bizi yurtdışında en iyi şekilde temsil eden bir insan ...vatandaşımız...samimiyetle11Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (9)