Emniyet Genel Müdürü Lekesiz'den Yılbaşı Genelgesi
Son Dakika Logo
28.12.2014 02:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emniyet Genel Müdürü Lekesiz'den Yılbaşı Genelgesi

Emniyet Genel Müdürü Lekesiz, halkın yeni yıla huzur ve güven içinde girmelerini teminen alınacak tedbirlere ilişkin 81 İl Emniyet Müdürlüğü'ne bir genelge gönderdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • yorumcu yorumcu:
    uzun zamandir gerek sosyal medya gerek cevremden gordugum kadariyla polis haberlerinin altinda polislerin surekli ozluk hakki istedigini gordum ve bunu arastirdim gercekten sok oldum.bu ulkede polisi devlet istedigi gibi gece gunduz demeden calistirabiliyor ve bir kurus mesai ucreti vermiyor. diger meslek gruplariyla neden ayri tuttugunu anlamiyorum. allah yardimcilari olsun. sayelerinde colugumuz cocugumuz guven icinde 79 1 Yanıtla
  • yaşarbarak yaşarbarak:
    polisin haklarınıda bu kadar duyarlı olun lütfen. 3600 ek gösterge 20 senedir düzelmedi. astsubaylarla eşit duruma gelmesi içi, n çabanız varmı. 73 2 Yanıtla
  • gerçekler gerçekler:
    Valla polis kardeşlerim hepiniz polis olurken maaşlarıda biliyordunuz polis mesleğinin zorluklarınıda biliyordunuz kimse boşuna veryansın etmesin açık ve dürüst gerekirse gerçekler böyledir 3 51 Yanıtla
  • Özel Tim Özel Tim:
    Polisleri hemen çoğaltın adam başı 1 polis yapın izinleri hemen iptal edin hatta şu andan itibaren evlerine göndermeyin hatta Polislere ekmek suda vermeyin aç karnına çalıştırın daha duruyormusunuz çabuk la. ha uyumayıda yasak etim. 51 0 Yanıtla
  • Ahmet Ahmet:
    Devriyeler artsın polisin izni kapansın sıkıntı yok polis herhalde diğer insanlardan farklı şekilde yaratıldı onların güvenliğe huzura ihtiyacı yok 49 0 Yanıtla
  • Doğrucu Doğrucu:
    Zaten Sayın genel müdür iş olunca konuşur. Polis özlük haklarına ve polisin sıkıntısına gelince dut yemiş Bülbül 49 0 Yanıtla
  • pollis46 pollis46:
    Vayandaşın çolu çocugu var tabiki yılbaşı denen şeyi rahat ve huzurlu kutlayacak polis kim bayramı tatili olmayan sadece başkası için yaşayan bir makina bu zihniyet ne zaman degişecek 47 0 Yanıtla
  • Özel Tim Özel Tim:
    her zaman aynı muhabbet çalıştırmaya gelince en önde polis özlük hakkı zam vermeye gelince Polis yok. 44 0 Yanıtla
  • adem kaya adem kaya:
    6 yıldır su mesleğin içindeyim bir kerede bayramda seyranda tatil günlerinde izinlisin desinler. Polis olmayi düşünen kardeslerim sakın ha. Tc de yapilmasi en zor meslek.hakkinizi dahi arayamiyorsunuz . Ozluk hakki diye birsey yok zaten 37 1 Yanıtla
  • POLİSİN YETKİLERİ ASKERİN YETKİLERİ ARTIRILSIN.: POLİSİN YETKİLERİ ASKERİN YETKİLERİ ARTIRILSIN.::
    POLİSİN YETKİLERİ ASKERİN YETKİLERİ ARTIRILSIN. . . HATTA MOLOTOF ATAN OKUL YAKANI SİVİL HALK TAN BİRİ BİLE VURSA CEZALANDIRILMASIN. BAK O ZAMAN OKUL YAKABİLİYORLARMI. İÇİNDE İNSANLARIN OLDUĞU OTOBÜSÜ YAKABİLİYORLARMI. SONRA PKK KİM OLUYOR TÜM KÜRTLER ADINA KONUŞUYOR. . . BEN DE KÜRT ÜM AMA PKK DAN NEFRET EDİYEM 32 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement