Veteriner Kliniğindeki Zehirlenmede Bir Kişi Hayatını Kaybetti
* Jeneratörden sızan karbonmonoksit gazından kaynaklandığı anlaşılan zehirlenme olayında iş yeri sahibi Veteriner Selçuk Çömlek ağır yaralanırken stajyer veteriner Burak Genç'in tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybettiği öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?