Şanlıurfa Birecik'te Düğün Yemeğinden 70 Kişi Hastanelik Oldu
Birecik'te düğün yemeğinden 70 kişi hastanelik olduŞANLIURFA'nın Birecik İlçesi'nde katıldıkları düğünde yedikleri yemekten rahatsızlanan çoğu çocuk ve kadın 70 kişi, hastanede tedaviye alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?