Filipinler Lideri Duterte'nin "Tanrı Aptal" Demesi Katolikleri Öfkelendirdi
Son Dakika Logo
26.06.2018 11:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Filipinler Lideri Duterte'nin "Tanrı Aptal" Demesi Katolikleri Öfkelendirdi

Filipinler Devlet Başkanı Rodrigo Duterte, tanrının "aptal" olduğunu söyledi. Duterte'nin sözleri, nüfusun yüzde 86'dan fazlasının Katolik olduğu ülkede öfke yarattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • Filozof Filozof:
    DİN KİTAPLARINI OKUYUP ANLAYAN ATAİST OLUR OKUYUP ANLAMAYAN DİNDAR OLUR.NİKOKA TESLA 4 2 Yanıtla
  • emekçi emekçi:
    sen önce adam olsaydın,ülkenin kadınları dünya ülkelerinde genelvelerini doldurmazdı ve hizmetçilik yapmazlardı filipin demek ahlaksızlık aşağılık emektir ve sende aşağılıkların başısın tühhh sana. 4 1 Yanıtla
  • Mehmet Mehmet:
    Allah insanlarin kurtulusu icin oglunu feda etti acilar cektirdi .Hatta carmakta oldurdu ). Bu hiristiyanlarin inanisi. 've ben soruyorum ALLAH DAHA IYI BIR YOL BULAMADIMI ? zira Allah herseyin en iyisini bilendir . Allah bu soruyu sormayi bana nasib ettigi icin sukur seviyorum. Allahi tanimak istiyorlarsa Allahin gercek sozleri olan KURAN- I KERIM ' e baksinlar . 3 1 Yanıtla
  • Mehmet Mehmet:
    Sanirim Allah Dunyada bu soruyu sormayi ilk bana nasib ediyor . Christiyan Dunyasi Allahin Hz isa yi onlara gore Allah oglunu insanlarin kurtulusu icin feda etti . Acilalar cektirdi hatta carmakta oldurdu . Buna inanani cennetle mujdeliyor ). Allah daha iyi bir yol bulamadimi ? Zira Allah herseyin en iyisini bilendir . Kendi kanaatim bunlar Allahi tanimiyor . 0 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement