İçişleri Bakan Yardımcısı Erdil: "Türkiye pandemi döneminde dünyaya örnek oldu"
İçişleri Bakan Yardımcısı Prof. Dr. Tayyip Sabri Erdil, "Çok yüksek bir başarıyla bu pandemi sürecini ve sürecin oluşturduğu sorunları atlattık. Türkiye pandemi sürecinde çok başarılı bir duruş, tutum ve mücadele ortaya koydu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?