Kovid-19 tedbirleri denetimi - ADANA
İçişleri Bakanlığınca "Sağlık İçin Hepimiz İçin" sloganıyla yayımlanan genelge kapsamında Adana, Mersin, Hatay ve Osmaniye'de, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) denetimleri yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)