Son Dakika | Eskişehir'de eski binalar, depremde yıkılmayı bekliyor
Son dakika haberine göre Eskişehir'de eski binalar, depremde yıkılmayı bekliyor Eskişehir'de kentsel dönüşüme Büyükşehir Belediyesi geçit vermiyor Onlarca 60 yaş üstü bina kentsel dönüşüm bekliyor ama, plan çalışması yok İnşaat Mühendisleri Odası Başkanı Orkun Kılıç: "1999 depreminden önce inşa edilen binalar risk... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?