DSÖ, AstraZeneca aşısını 18 yaş üstü tüm yetişkinlerde kullanılmasını tavsiye etti
Son Dakika Logo
10.02.2021 06:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

DSÖ, AstraZeneca aşısını 18 yaş üstü tüm yetişkinlerde kullanılmasını tavsiye etti

- DSÖ, AstraZeneca aşısını 18 yaş üstü tüm yetişkinlerde kullanılmasını tavsiye etti Dünya Sağlık Örgütü'nün Aşı Uzmanlar Stratejik Danışma Grubu, AstraZenaca/Oxford'un geliştirdiği Covid-19 aşısının 18 yaş üstü tüm yetişkinlerde acil kullanımı için tavsiye verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement