Muğla 'Doğanın Komandoları' Uçurumdan Çöp Topluyor
Muğla'nın Marmaris Belediyesi'nin tırmanış ve iniş eğitimi almış 8 personeli, bellerine bağladıkları iplerle 30 - 40 metrelik uçurumlara inerek tehlikeye rağmen her ay 5 tona yakın atık topluyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?