Kazanmak ve Kazanarak Devam Etmek İstiyoruz"
Süper Lig'in 4. haftasında 9 Eylül Cumartesi deplasmanda Fenerbahçe ile karşılaşacak Medipol Başakşehir'in teknik direktörü Abdullah Avcı, kazanmak ve galibiyetlere devam etmek istediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?