Tekirdağ Kanseri Yenen Öğretmene Okulunda Gözyaşartan Karşılama
Son Dakika Logo
18.04.2019 05:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tekirdağ Kanseri Yenen Öğretmene Okulunda Gözyaşartan Karşılama

Kanseri yenen öğretmene okulunda gözyaşartan karşılama(2)'ÖĞRETMENLİK YAPMAYI ÖZLEDİM'Kanseri yendikten sonra döndüğü okulu Cemile Yeşil Anadolu Lisesi'nde öğrencileri ve arkadaşları tarafından sevgi seli ile karşılanan coğrafya öğretmeni Muharrem Poyrazoğlu(58), öğrenci ve öğretmen... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement