Tekirdağ Kanseri Yenen Öğretmene Okulunda Gözyaşartan Karşılama
Kanseri yenen öğretmene okulunda gözyaşartan karşılama(2)'ÖĞRETMENLİK YAPMAYI ÖZLEDİM'Kanseri yendikten sonra döndüğü okulu Cemile Yeşil Anadolu Lisesi'nde öğrencileri ve arkadaşları tarafından sevgi seli ile karşılanan coğrafya öğretmeni Muharrem Poyrazoğlu(58), öğrenci ve öğretmen... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?