Bilecik'te 15 Temmuz Şehitler Anıtı Açıldı
Bilecik'te 15 Temmuz Şehitler Anıtı açıldıBİLECİK'te avucunda mermiler olan 'Rabia' işaretli 15 Temmuz Şehitler Anıtı'nın açılışı yapıldı, ardından Türk Bayrakları ile Cumhuriyet Meydanı'na kadar yüründü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?