Gaziantep'te kanser ilaçlarının üretildiği tesis kuruluyor
Gaziantep'te kanser ilaçlarının üretildiği tesis kuruluyorGAZİANTEP'te kanser hastalığının teşhisinde kullanılan nükleer tıp ilaçlarıiçin 31 milyon 400 bin TL'lik yatırımla ilaç üretim tesisi kuruluyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?