Oğlu İstismara Uğrayan Anne: Geceleri 'Abi Beni Bırak' Diye Feryat Ediyor
Son Dakika Logo
05.12.2018 10:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Oğlu İstismara Uğrayan Anne: Geceleri 'Abi Beni Bırak' Diye Feryat Ediyor

Erzurum'da 12 yaşındaki çırağına cinsel istismarda bulunan berberin 15 yıla kadar hapis istemiyle yargılanmasına başlandı. Şikayetçi olan anne, "Geceleri oğlumun üzerini örttüğümde 'K. abi beni bırak' diye feryat ediyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (45)

  • Seyyah Seyyah:
    İstismarlar kadar iftiralarda artıyor... 4 19 Yanıtla
    Kadir Kadir :
    Eksik yazmışsın. Haklısın anlayıp dinlemeden, Adaleti halk sağlamaya çalışıyor, bu çok büyük bir tehlike, belki düşmanın iftira atabilir. Bu iftiralar olmuştu, boşuna adam dayak yedi 3 0
  • Drt Drt:
    İğrenç yaratık pis sapık. Ömür boyu hapiste olma gerekir senin. 19 1 Yanıtla
  • Emanet etmeyin Emanet etmeyin:
    Çocuklarınızı kimseye emanet etmeyin ve onlara herseyi ogretin. 20 0 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    GEÇMİŞTEKİ YURT OLAYLARIN DA İBRETLİK CEZALAR VERİLSEYDİ BİRKEREYLE BİRŞEY OLMAZ DENMESEYDİ ŞİMDİ BUNLAR BU BK YİYEMEZLERDİ ADALET KISA OLMALI BURDA UZATMAYIN TEK CELSEDE 15 YIL VER BİTSİN YOK İYİ HAL FALAN YOK BU NEYA ÜLKE YAŞANMAZ HALE GELDİ ARAP TOPLUMU GİBİ OLDUK DİYE DÜŞÜNÜYORUM. 13 7 Yanıtla
  • Ayse pek Ayse pek:
    Allah belasini versin ,verin o adami ellerimle dilim dilim dograyip, vahsi hayvanlara yedireyim ...Kurban olurum o mahsum yavrulara 17 0 Yanıtla
  • taze hukukçu-rose taze hukukçu-rose:
    Allah belasını versin bunların nasıl bırakırlar o adiyi 17 0 Yanıtla
    1i 1i:
    Hukukcu beddua etmez.....adaleti keşfeder, yerine getirir.... 3 0
  • Aslı Aslı:
    Hadi bu haberde bayan yok.. Neden bu pislikler işleniyor? Allah bu pisliği yapanları yaşatmasın inşallah.. Bu tür şerefsizlere acil İdam istiyoruz 17 0 Yanıtla
  • OBJEKTİF OBJEKTİF:
    BU SERBEST BIRAKILMANIN AHİRETTE MUHATABI SERBEST BIRAKANLA BİRLİKTE YARGIDAN SORUMLU OLUP BU KARARI VEREN YARGICI GÖREVDEN ALMAYAN ADALET BAKANI OLACAKTIR . 14 1 Yanıtla
  • dereli dereli:
    direk idam tekyol budur 15 0 Yanıtla
  • Ayse pek Ayse pek:
    Sadece 15 yil verilen bu vahsi hayvanlar haberlerine inanasin gelmiyo artik, simdi yasa mi bu?????? Bu Pislikleri toprak bile temizleyemezken biz sadece 15 yil yatip, icimizde devam yasamalarina yasa olarak kabul etmek zorunda kalan müslümanlar... 11 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement