ANKARA IRAK'IN KUZEYİNDEKİ MÜHİMMAT DOLU MAĞARA, KULLANILAMAZ HALE GETİRİLDİ- YENİDEN
MİLLİ Savunma Bakanlığı, Irak'ın kuzeyinde devam eden 'Pençe-Şimşek' ve 'Pençe-Yıldırım' operasyonlarında tespit edilen mağaranın, içindeki mühimmat ile kullanılamaz hale getirildiğini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?