AKSARAY Mevsimlik işçi olarak geldiği köyde, çilek üreticisi oldu
Mevsimlik işçi olarak geldiği köyde, çilek üreticisi olduAksaray'a 13 yıl önce Şanlıurfa'nın Harran ilçesinden mevsimlik işçi olarak gelen İbrahim Çümçüdür, şimdilerde kardeşleriyle birlikte 90 dekarlık arazide çilek üretiyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?