Akıl hastanesinden belediye aracına binip kaçtı! Hasta adam ortalığı birbirine kattı
Bursa'da bir akıl hastanesinde tedavi gören zihinsel engelli şahıs, kameraların bakımını yapan belediye ekiplerinin yol kenarına bıraktığı araçla kaçtı. Sirenleri de açan şahıs, aracı vatandaşların üzerine sürdü. Şahsın akıl hastası olduğunu bilmeyen vatandaşlar şahsı linç etmeye çalıştı. Polis tarafından vatandaşın elinden kurtarılan şahıs hastaneye geri bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?