Otelde Çalışan Genç, Mesai Arkadaşı Tarafından Uyuduğu Şezlongda Bıçaklandı
Son Dakika Logo
29.09.2018 12:29
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Otelde Çalışan Genç, Mesai Arkadaşı Tarafından Uyuduğu Şezlongda Bıçaklandı

Marmaris'te otelde çalışan genç, şezlongda uyuduğu esnada tartıştığı mesai arkadaşı tarafından bıçaklandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Sansar Sansar:
    Delikanlılık mı kaldı sen daha ordamısın seninde biriyle davan olsun o zaman görürüm seni kaç kuruşluk adamsın 1 5 Yanıtla
  • İNSAN OLMAK! İNSAN OLMAK!:
    hep konusuyoruz hep yazıp ciziyoruz ama kimse hicbirseyden ders cıkarmıyor insanlık ölmüş artık yapacak birsey yok . hayvanlar kadar bile olamıyoruz biz insanlar . onlar bile birbirlerine sahip cıkıyorlar . kedi ile kopek , fare ile kedi bile arkadas olabiliyor hatta tehlikede birbirlerini kurtarabiliyorlar utanmalıyızzzz !!! 5 0 Yanıtla
  • bu bu kadar kolay olmamalı bu bu kadar kolay olmamalı:
    insan yaralamak öldürmek bu kadar hafif cezalar olursa olacağı bu..af çıkartacağınıza suçları ağırlaştırın bence.bu kadar ölen insanın vebalini hakkını nasıl ödeyeceksiniz nasıl hesap vereceksiniz öbür dünyada onu düşünün,mesela empati yapın acaba benim cocugumu bıcaklayıp öldürseler öldürene af verseler ne olur diye düşünün bi 5 0 Yanıtla
  • vatandaş vatandaş:
    devlet büyüklerimizin af cıkaracağını duyanlar özel olarak suç işliyor amaç çıkacak aftan yaralamak boşa gitmesin masum vatandaşları düşünen yok. önemli olan oy. yalnız birkaç oy için geri kalan oyları kaybetıklerinin farkında değiller. 4 0 Yanıtla
  • katil katil:
    çocukları yolluyolar gurbete rayıp sormazlar ne işleri var bunların marmariste yokmu memleketlerinde iş 1 0 Yanıtla
  • ayse ayse:
    O psikopatin resmini de koyaydınız yaa alem görsün bilsin 0 0 Yanıtla
  • Kin Beslemeyin Kin Beslemeyin:
    Gençler buradan size sesleniyorum. Kavga olabilir. Ancak kin beslemeyin. Barış içinde yaşayın. Huzur için... sağlık için... 0 0 Yanıtla
  • HemşirBey HemşirBey :
    Hasta mahremiyetine bu kadar saygısızlık olabilir mi ya, böyle rezillik olamaz..!! 0 0 Yanıtla
  • .. ..:
    Hain şerefsizsiz, bileğine güvenmeyip birde uyuyan bir insana bıçak vuruyor. Aşağılık.. 0 0 Yanıtla
  • Marmarisli Marmarisli:
    Marmaris barzo dolu.isverenin çoğuda barzo olduğu için ucuz diye alıyorlar. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement