ABD'de St. Louis cezaevinde mahkumlar ikinci kez isyan çıkardı
Amerika Birleşik Devletleri'nin (ABD) batısındaki St. Louis kentinde bulunan bir cezaevinde koğuştaki kötü koşulları protesto eden 60 mahkum isyan çıkardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?