Putin: "Abd Başkanı ile Telefonda Görüşmekten Memnuniyet Duydum"
Putin: "ABD Başkanı ile telefonda görüşmekten memnuniyet duydum" SOÇİ - ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo ile görüşen Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, "ABD Başkanı ile telefonda görüşmekten memnuniyet duydum. ABD-Rusya ilişkilerinin eski düzeye getirilmesi izlenimi oluştu" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?