Belediye bandosundan evde kalan vatandaşlara moral konseri
Belediye bandosundan evde kalan vatandaşlara moral konseriMERSİN'de, belediye bando takımı, koronavirüs nedeniyle evlerinde kalan vatandaşlara moral vermek amacıyla ilçedeki sokakları gezerek, mini konserler verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?