Sokağa çıkma yasağını dikkate almayan yaşlı adam, baş aşağı asıldığı ağaçta komando marşı söyledi
Son Dakika Logo
24.03.2020 01:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sokağa çıkma yasağını dikkate almayan yaşlı adam, baş aşağı asıldığı ağaçta komando marşı söyledi

Ülke genelinde koronavirüs salgını nedeniyle 65 yaş ve üstü kişilere uygulanan sokağa çıkma yasağını dikkate almayan Adana'daki yaşlı bir vatandaş, kendini baş aşağı bir ağaca asarak komando marşı söyledi. Yaşlı adamın kayıt altına alınan o anları, sosyal medyada dikkat çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement