Direksiyon başında uçucu madde kullanan sürücü yakalandı
İzmir'de otomobil kullanırken uçucu madde çeken sürücü, sivil trafik ekipleri tarafından yakalandı. Sürücü, ailevi sorunlardan dolayı olayı gerçekleştirdiğini söyledi. Gözaltına alınan sürücünün ehliyetine el konuldu ve uyuşturucu kullanımı nedeniyle işlem yapılmak üzere polis merkezine teslim edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?