Fernando Santos: Taraftarlarımızdan özür diliyorum
Son Dakika Logo
20.01.2024 11:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Fernando Santos: Taraftarlarımızdan özür diliyorum

Beşiktaş Teknik Direktörü Fernando Santos, Pendikspor mağlubiyeti sonrası taraftarlardan özür dilediğini belirterek, Adana Demirspor maçında iyi bir galibiyet alacaklarını söyledi. Santos, takımın performansından utanç duyduğunu ve mağlubiyetin sorumluluğunun kendisinde olduğunu ifade etti. Ayrıca, oyuncuların eksikliğinin transferle çözüleceğini ve takımın daha çok savaşması gerektiğini vurguladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement