Fernando Santos: Taraftarlarımızdan özür diliyorum
Beşiktaş Teknik Direktörü Fernando Santos, Pendikspor mağlubiyeti sonrası taraftarlardan özür dilediğini belirterek, Adana Demirspor maçında iyi bir galibiyet alacaklarını söyledi. Santos, takımın performansından utanç duyduğunu ve mağlubiyetin sorumluluğunun kendisinde olduğunu ifade etti. Ayrıca, oyuncuların eksikliğinin transferle çözüleceğini ve takımın daha çok savaşması gerektiğini vurguladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?