Motosikletli Maganda Trafiği Tehlikeye Attı
Zeytinburnu'nda bir motosikletli maganda, üzerinde bulunan silahla havaya ateş ettikten sonra karşı şeritten gelen otomobile doğrulttu. Maganda, o anları sosyal medya hesabında '8 saattir trafiği tehlikeye sokmuyorum, uyuyordum' notuyla paylaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?