Belediyelere SGK Borçlarından Dolayı Haciz İşlemleri Başladı
Son Dakika Logo
30.07.2024 05:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Belediyelere SGK Borçlarından Dolayı Haciz İşlemleri Başladı

Belediyelerin SGK'ya borçlarına ilişkin son günlerdeki tartışmaların ardından haciz işlemleri başladı. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, ANKA Haber Ajansı'na yaptığı açıklamada, hesaplarına haciz konulduğunu belirterek, “Binlerce özel şirketten alacağı olan SGK, primlerini sadece belediyelerden tahsil ederek rahatlayacak mı? SGK ihya mı olacak? Muhalif partilerin belediyelerini sıkıntıya sokmak için yapılan bir uygulama olduğunu değerlendiriyorum" diye konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement