Ağrı'da 'Okulum Beni Bekler' Projesiyle Çocuklar Okula Kazandırılıyor
Ağrı'da eğitimlerine devam etmeyen çocukları yeniden okula kazandırmak için başlatılan 'Okulum Beni Bekler Projesi' kapsamında Leyla ve Bilal İlhan kardeşler aileleri tarafından okula gönderildi. Proje sayesinde 853 öğrenci tekrar okula kazandırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?