Kocaeli Oy Kullanmak İçin Avustralya'dan Geldi
Oy kullanmak için Avustralya'dan geldiAvustralya'da yaşayan İbrahim Kazal (61) seçimlerde oy kullanmak için 12 bin TL harcayarak Kocaeli'nin Darıca ilçesine gelerek oyunu kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?