Bakan Özhaseki Gencin İsteğini Kırmadı
Bakan Özhaseki gencin isteğini kırmadıKAYSERİ - Kayseri'de katıldığı bir programda bir gencin 'Bakanım sizi kahve içmeye bekliyoruz' şeklindeki pankartını gören Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, gencin isteğini geri çevirmedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?