Kovid-19 hastalarına tahsis edilen hastanede 2 kişinin elektrik kesintisi nedeniyle öldüğü öne sürüldü
Ürdün Sağlık Bakanı Firas el-Hevari, başkent Amman'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) hastalarına tahsis edilen Gardens Hastanesi'nde iki kişinin yaşamını yitirdiğini duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?