Alpay Özalan, İzmir Belediyesine Çattı: 1993'ten Beri Aynı Halde Duruyor
AK Parti'den milletvekili adayı olan Alpay Özalan, "1993'te Altay'dan Beşiktaş'a transfer olmuştum. İzmir bizim bıraktığımız gibi. Yapılan yatırımları sağ olsun hükümetimiz yapmıştır." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?