Spor bakan kasapoğlu her iki takımı da tebrik ediyorum
SPOR Bakan Kasapoğlu Her iki takımı da tebrik ediyorumİSTANBUL, (DHA) - Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Muharrem Mehmet Kasapoğlu, Süper Lig'in 6'ncı haftasında golsüz beraberlikle sona eren Galatasaray-Fenerbahçe derbisi sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?