Yeni Zelanda Başbakanı, işverenlere haftada 4 gün mesaiye geçilmesini önerdi
Yeni Zelanda Başbakanı Ardern, işverenlerden ekonominin canlanması ve verimin artırılması için haftada dört gün çalışma sistemine geçilmesini değerlendirmelerini istedi. Ardern, esnek mesai saatlerinin kullanılmasını da önerdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?