Üniversite öğrencileri sağlık çalışanı anneleri unutmadı
Elazığ'da Kırmızı Montlular İyilik ve Gönüllülük Hareketi bünyesinde bir araya gelen üniversite öğrencileri, Anneler Günü dolayısıyla sağlık kuruluşlarında çalışan anneleri hastanede ziyaret etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?